בלוג סקס Young Adult Hollywood

בואו נדבר על הזרע

בואו נדבר על הזרע

304 מילים

בואו נחזור רגע לילדות, לימים לפני שמילאתם קירות של דירות דיסקרטיות בחיפה בזרע או שהתזתם אותו על פניהן של בחורות. הימים של הילדות בהם גיליתם כמה זה נעים לשפשף, ועוד לא ממש הבנתם מה אתם עושים. ואז יום אחד תחושה מוזרה השתלטה לכם על הגוף ונוזל שקוף יצא לכם מאבר המין. ובמשך הזמן הוא הפך ללבן ולמדתם להכיר את השפיך.

לפעמים הוא נתפס כתוצר לוואי שיש להיפטר ממנו, ולפעמים אולי גיליתם לגביו קצת יותר סקרנות וניסיתם לעשות איתו דברים. אבל תכלס יתכן שעד היום אתם לא יודעים עליו הרבה. אתם אולי פוגשים אותו כל יום, אבל לא ממש מכירים אותו.

סיפורו של הזרע

נוזל הזרע מכיל מיליוני תאי זרע. אמנם בסך הכל צריך אחד בשביל להפרות את הביצית (כן… אם שכחתם זו מטרת הזרע), אך המסע של הזרעים לעבר הביצית הוא מסע ארוך מאוד, בהתחשב בגודלם הקטן. ורובם הולכים לאיבוד בדרך. אז לפי חוק המספרים הגדולים, יהיו בודדים שיצליחו.

בניגוד למה שאתם מדמיינים על תאי זרע חדורי מטרה, בפועל הם די אבודים במערכת הרבייה הנשית. לפעמים הם פשוט קופאים על מקומם, אך בדרך כלל הם מסתובבים במעגלים, וזו מערכת הרבייה הנשית המקדמת אותם לעבר הביצית. כלומר בלי אישה שתעזור להם ותדריך אותם, הם לא יצליחו לעשות כלום.

תאי זרע מאוד רגישים לתנאי הסביבה. כך שהזרע שטפטף על הסדין או על החזה של הבחורה שזיינתם ימות תוך כמה דקות. אך דווקא בתוך גוף האישה,בימים הפוריים, שוררים התנאים המאפשרים לו להחזיק עד חמישה ימים!

כמה זרע משפיכים בתקופת חיים?

וניסיתם לחשוב פעם כמה שפיך אתם מוציאים במהלך תקופת חיים? האמת שזה די הרבה. תחשבו שאתם ממלאים דלי עם כפית אחת כל יום, אם כך כמה דליים תמלאו? תופתעו או שלא תופתעו אבל ככל הנראה תצליחו למלא 3 דליים, כאשר אתם הרוב תספיקו לפני גיל 40. מדובר בשישים עד 80 ליטר בתקופת חיים. לאדם הממוצע ישנם שני ילדים, כך שמתוף מאות אלפי מיליארדים של תאי זרע, רק כמה בודדים באמת ימלאו את תפקידם.

בלוג סקס Young Adult Hollywood כתבות נוספות

עולם סרטי הסקס: חקירת האבולוציה וההשפעה של סרטי מבוגרים

עולם סרטי הסקס: חקירת האבולוציה וההשפעה של סרטי מבוגרים

מין. זהו נושא שריתק בני אדם במשך מאות שנים והוצג בצורות שונות של מדיה, כולל ספרות, אמנות וקולנוע. עם זאת, אחת הצורות השנויות ביותר במחלוקת והשנויות ביותר במחלוקת…

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את התעשייה, הנשים והסטיגמות

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את התעשייה, הנשים והסטיגמות

נערות ליווי – מונח שזוכה לא פעם לתגובות מצד אנשים, בין אם מדובר בסקרנות, בוז או אפילו תככים. אמנם יש אינספור תפיסות מוטעות וסטיגמות הקשורות למקצוע זה, אך…

אוננות: חקירה של גילוי עצמי והנאה מינית

אוננות: חקירה של גילוי עצמי והנאה מינית

המיניות האנושית היא היבט מורכב ורב-פנים בחיינו שהיה נושא לסקרנות, היקסמות ואפילו מחלוקת במשך מאות שנים. היבט מסוים של המיניות האנושית שלעתים קרובות היה אפוף סטיגמה וטאבו הוא…