בלוג סקס Young Adult Hollywood

בואו נדבר על גודל הפין

בואו נדבר על גודל הפין

309 מילים

אומרים שהגודל לא קובע, אבל האמת שנראה שזהו מיתוס שהמציאו בשביל לנחם את הקטנים. הגודל באמת קבוע ויש לו השפעה תודעתית גדולה. נתחיל מהגברים, זין גדול מזוהה עם ביטחון עצמי במיטה, וזין קטן גורם למבוכה וחוסר ביטחון עצמי. ואלו הן לא השפעות שוליות. חוסר ביטחון עצמי משפיע על זוגיות ומשפיע על ביצועים. גם נשים מתרשמות יותר מזין גדול. נכון, יתכן שהן נרתעות מזין גדול בעת יחסי המין, בעיקר כאשר הוא גדול במיוחד. אבל הן באמת חוות ריגוש ורצות לספר לחברות שלהן בכל פעם שנופל עליהן גבר במועדות העשרים פלוס (סנטימטרים כמובן).

אך מצד שני, הירגעו למעט מאוד גברים יש זין של 20 סנטימטר. ישנם מחקרים שונים שנערכו בנושא, אחד האמינים יותר הראה כי אורכו הממוצע של איבר מין זקוף הוא 13.12 ס“מ. כך שבפעם הבאה שאתם מבלים בדירות דיסקרטיות בחיפה אתם לא צריכים להתבייש.

מה משפיע על גודל הזין?

כמובן שהעניין הוא גנטי. לנשים יש שני כרומוזומים מסוג X, ובכל אחד מהם נמצאים הגנים. הבנים תמיד יקבלו את כרומוזום X מהאם,אך הוא יכול להיות אחד מהשניים. לכן הגנים של האם בעיקר שולטים על גודל איבר המין, אך תיתכן שונות גדולה בין גדלים של אברי המין של אחים מכיוון שכל אחד יכול להיות מכרומוזום X אחר.

אך למרות זאת ישנה השפעה מסוימות של הגנים הנמצאים בכרומוזום Y ומגיעים מהאב.

האם לשחורים יש גדול

למרות שכולנו מאמינים כי לשחורים תמיד יש זין גדול ובטוחים שבוודאי הממוצע של שחורים הוא הגדול ביותר, החוקרים טוענים שזה לא נכון. למעשה ישנן מחקרים המראים כי גברים שחורים מטנזניה הם בעלי זין קטן מהממוצע העולמי, ואילו הקוריאנים דווקא מחזיקים בזין גדול מהממוצע.

הזין הממוצע הכי גדול נמצא אצל תושבי אקוודור, שם הגודל הממוצע הוא 17.6, גודל מרשים למדי. ואילו ישראל נמצאת במקום 59 ברשימה, עם זין של 13.6. קצת יותר טוב מארצות הברית שם זה 13.58. ומי הזין האחרון ברשימה? הזין של הקמבודים הוא הקטן ביותר, כ 10.04 ס“מ בממוצע. הרוסים נמצאים במקום 65 ברשימה, אולי זה מסביר את התוקפנות של פוטין.

בלוג סקס Young Adult Hollywood כתבות נוספות

עולם סרטי הסקס: חקירת האבולוציה וההשפעה של סרטי מבוגרים

עולם סרטי הסקס: חקירת האבולוציה וההשפעה של סרטי מבוגרים

מין. זהו נושא שריתק בני אדם במשך מאות שנים והוצג בצורות שונות של מדיה, כולל ספרות, אמנות וקולנוע. עם זאת, אחת הצורות השנויות ביותר במחלוקת והשנויות ביותר במחלוקת…

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את התעשייה, הנשים והסטיגמות

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את התעשייה, הנשים והסטיגמות

נערות ליווי – מונח שזוכה לא פעם לתגובות מצד אנשים, בין אם מדובר בסקרנות, בוז או אפילו תככים. אמנם יש אינספור תפיסות מוטעות וסטיגמות הקשורות למקצוע זה, אך…

אוננות: חקירה של גילוי עצמי והנאה מינית

אוננות: חקירה של גילוי עצמי והנאה מינית

המיניות האנושית היא היבט מורכב ורב-פנים בחיינו שהיה נושא לסקרנות, היקסמות ואפילו מחלוקת במשך מאות שנים. היבט מסוים של המיניות האנושית שלעתים קרובות היה אפוף סטיגמה וטאבו הוא…