בלוג סקס Young Adult Hollywood

כאשר יחסי מין הופכים קשים, לרפא בעיות זיקפה כדי להחזיר את האינטימיות

כאשר יחסי מין הופכים קשים, לרפא בעיות זיקפה כדי להחזיר את האינטימיות

313 מילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) יכול להיות מייאש ביותר. בעיה בת עשרות שנים המשפיעה על עד 30 מיליון גברים, ED מוגדר כקושי להשיג או לשמור על זקפה לפעילות מינית. בעוד רווחה פיזית ופסיכולוגית חשובה לשמירה על בריאות מינית, ED יוביל לעתים קרובות להפרעות רגשיות.

החדשות הטובות הן שיש הרבה טיפולים ברי קיימא ומוצלחים זמינים כדי לעזור לגברים לטפל במצב זה נפוץ יותר ויותר. במקרים רבים, גברים יוכלו למצוא פתרון משביע רצון לחלוטין. תרופות פומיות כגון sildenafil (המכונה בדרך כלל בשם המותג שלה ויאגרה), tadalafil (סיאליס), vardenafil (Levitra) הם טיפולי ED הנפוצים ביותר. כאשר נלקחים כפי שנקבע, תרופות אלה יכולות לעזור לגברים לשחזר ולשמור על איכות הזקפה ליחסי מין.

אפשרויות טיפוליות אחרות כוללות גם נרות תוך שופכתיים, כגון alprostadil (Muse) המוחדרים ישירות לתוך השופכה, או זריקות של alprostadil ישירות לתוך הפין. עבור גברים המעדיפים להימנע מתרופות, מכשירי ואקום חיצוניים עשויים להיות אפשרות טובה גם כן. טיפול זה כולל הנחת צינור מעל הפין ושאיבתו, מה שהופך את כלי הדם להתרחב ואת זרימת הדם בקלות רבה יותר.

ישנם מגוון שינויים באורח החיים שעשויים להביא גם לשיפור באיכות הזקפה. הפסקת עישון, פעילות גופנית סדירה יותר, ירידה במשקל ומנוחה מספקת הוכחו כולם כמפחיתים את הסימפטומים של ED. בנוסף, הפחתת מתח, כמו גם הימנעות מאלכוהול וסמים יכולים גם לשחק תפקיד חיוני.

pureoasismassage.com
עבור גברים רבים, שילוב של טיפולים יכול להיות מועיל במיוחד בשיקום בריאותם המינית. התייעצות עם איש מקצוע חשובה לבניית תוכנית אישית הלוקחת בחשבון את ההיסטוריה הרפואית האישית של האדם ואת התרופות הנוכחיות.

כדי לסייע בתהליך הריפוי, לדבר בפתיחות עם בן הזוג שלך על הקשיים והתסכולים שלך הוא תמיד מועיל. בן הזוג שלך יכול להבין את ההתמודדויות שלך ולתמוך בך כשאתה מחפש מגוון טיפולים המתאימים לך.

להתגבר על ED הוא תהליך קשה, אבל רודף טיפול שווה את זה. קשה ככל שיהיה, ריפוי בעיות זיקפה משחזר לא רק את ההיבטים הפיזיים של עשיית אהבה, אלא גם את הקרבה הרגשית והאינטימיות החיוניות למערכת יחסים בריאה. לקיחת יוזמה לקבלת טיפול היא מאמץ חיובי.

בלוג סקס Young Adult Hollywood כתבות נוספות

סקס מזדמן: הבנת המורכבויות והמחלוקות סביב מפגשים מזדמנים בהסכמה

סקס מזדמן: הבנת המורכבויות והמחלוקות סביב מפגשים מזדמנים בהסכמה

כשמדובר בנושא של סקס מזדמן, דעות ורגשות יכולים להשתנות במידה רבה. עבור חלק, זוהי חוויה משחררת ומעצימה, בעוד עבור אחרים זה יכול להיות סטיגמה וגינוי. בשנים האחרונות, הרעיון…

עולם נערות הליווי: מדריך מקיף

עולם נערות הליווי: מדריך מקיף

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או חצרניות, היו חלק מההיסטוריה האנושית במשך מאות שנים. בעוד הרעיון של שכירת בן לוויה למטרות אינטימיות או חברתיות התפתח עם…

נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת אך הרווחי

נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת אך הרווחי

המקצוע העתיק ביותר בעולם, הידוע גם בשם זנות, ריתק וקיטוב חברות במשך מאות שנים. בעוד ההשלכות המוסריות והאתיות של סחר זה ממשיכות לעורר ויכוחים, היבט אחד שלו הצליח…