בלוג סקס Young Adult Hollywood

ויאגרה: הגלולה הכחולה הקטנה לבעיות בתפקוד המיני של גברים בוגרים

ויאגרה: הגלולה הכחולה הקטנה לבעיות בתפקוד המיני של גברים בוגרים

300 מילים

בשנת 1998, חברת PPIZER הציגה לעולם את הוויאגרה לטיפול במצב המכונה תפקוד לקוי של זיקפה (ED). מצב זה משפיע על מיליוני גברים בארצות הברית לבדה, כאשר כ -50% מהגברים בגילאי 40-70 מוערכים לחוות צורה כלשהי של קושי מיני זה. למרות הלא ידוע עד כמה ויאגרה תהיה משפיעה בטיפול ב- ED, היא הפכה במהירות לשם דבר ולאחת התרופות הפופולריות והמוכרות ביותר בעולם.

כיצד פועלת הגלולה הכחולה  

ויאגרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ובכך מאפשרת לזכר המושפע להשיג ולשמור על זקפה. תרופה זו נלקחת בדרך כלל שעה לפני פעילות מינית, ולדברי פייזר, היא יעילה בסיוע לגברים להשיג שיעור הצלחה בזקפה של כ 50-60%. בעוד מחקרים מצביעים על כך שויאגרה עשויה לסייע בבעיות זיקפה, חשוב לציין כי תרופה זו אינה מגבירה את החשק המיני או החשק המיני ויש להשתמש בה רק כאשר ED הוא הגורם הבסיסי לקושי בהשגת זקפה.

לפני נטילת ויאגרה, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לשקול את היתרונות והסיכונים הפוטנציאליים. גברים הנוטלים ויאגרה עלולים לחוות עלייה בקצב הלב, כאבי ראש, שינויים חזותיים, בחילה ונזלת. בנוסף, דיווחים הראו כי חולים עם מחלת לב עשויים להיות בסיכון להתקף לב בעת נטילת ויאגרה. חלק מהגברים עם מצבים רפואיים בסיסיים עשויים גם להזדקק להתייעץ עם ספק שלהם לפני נטילת ויאגרה.

טיפולים אחרים של ED, כגון זריקות לפין, שתלים ומשאבות, ניתן לדון עם הרופא שלך כשיטות חלופיות לתרופות דרך הפה כגון ויאגרה. בנוסף, שינויים באורח החיים כגון הפסקת עישון, השגת פעילות גופנית נאותה או ניהול מתח באמצעות ייעוץ עשויים לעזור לשפר את ED.

ויאגרה היא תרופה אהובה, מכובדת ובעלת ערך עולמי אשר השפיעה באופן חיובי על חייהם של מיליוני גברים החווים קשיי זיקפה. אוהבים אותה מאוד גברים המבלים עם נערות ליווי.  בעוד שחשוב להכיר ביעילות של ויאגרה ובתפקידה החשוב בטיפול ב- ED, חשוב באותה מידה לדון בכל תופעות לוואי אפשריות או שינויים באורח החיים עם הרופא שלך לפני נטילת תרופות כלשהן. 

בלוג סקס Young Adult Hollywood כתבות נוספות

סקס מזדמן: הבנת המורכבויות והמחלוקות סביב מפגשים מזדמנים בהסכמה

סקס מזדמן: הבנת המורכבויות והמחלוקות סביב מפגשים מזדמנים בהסכמה

כשמדובר בנושא של סקס מזדמן, דעות ורגשות יכולים להשתנות במידה רבה. עבור חלק, זוהי חוויה משחררת ומעצימה, בעוד עבור אחרים זה יכול להיות סטיגמה וגינוי. בשנים האחרונות, הרעיון…

עולם נערות הליווי: מדריך מקיף

עולם נערות הליווי: מדריך מקיף

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או חצרניות, היו חלק מההיסטוריה האנושית במשך מאות שנים. בעוד הרעיון של שכירת בן לוויה למטרות אינטימיות או חברתיות התפתח עם…

נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת אך הרווחי

נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת אך הרווחי

המקצוע העתיק ביותר בעולם, הידוע גם בשם זנות, ריתק וקיטוב חברות במשך מאות שנים. בעוד ההשלכות המוסריות והאתיות של סחר זה ממשיכות לעורר ויכוחים, היבט אחד שלו הצליח…